שיווי משקל KINESTICA EQUIO

מערכת EQUIO הינה מערכת לתרגול והערכת שיווי משקל תומכת VR. המערכת מאפשרת אומדן ותרגול שיווי משקל בתצורה סטטית או דינאמית תוך ניהול רישום ומעקב אחר התקדמות המטופל.  תרגול סטטי יבוצע על-גבי לוח סטבילי ומדידת center of pressure (פיזור עומס וקטורי). תרגול זה מתאים למטופלים המתאפיינים בלקות שיווי משקל וחישת תנועה. תנועות המטופל מתורגמות לתנועה וירטואלית על המרקע. מנגד, תרגול דינאמי מתאים למטופלים שיכול שיווי המשקל שלהם טובה יותר. למשל, משוקמים מפגיעה אורטופדית,פציעות ספורט, ולטיפולי בבעלי הפרעות קשב וריכוז. EQUIO מאפשר למטפל בחירה חופשית באביזרים נלווים, ומתאים למשוקמי שבץ, פגיעות מוחיות, חוט שדרה ועצבוב, טרשת נפוצה, ניוון שרירים, וכן למשוקמים גריאטריים, אורטופדיים ולספורטאים. המערכת מתעדת בפירוט את התהליך הטיפולי ומאפשרת מעקב ומדידה עד להשגת תוצאות ובהתאם לפרוטוקלי שיקום מוכרים מובנים, כדוגמת מבחן mCTSIB לשיווי משקל.

מערכת שיווי משקל בתשלובת מציאות מדומה הינה כלי טיפולי חדשני ויעיל לאבחון ולטיפול בהפרעות הקשורות בתנועה ותפיסה מרחבית וכן באינטראקציה עם הסביבה. הסביבה המדומה מאפשרת ניהול תרחישים מאתגרים הניתנים לאדפטציה אישית תוך תרגול משמעותי ואפקיבי.

למי זה מתאים, איך זה עובד ואיך זה תורם לשיקום איכותי יותר? הנה כל מה שצריך לדעת.

מערכת שיווי משקל לטיפול ושיקום טוב יותר

הטיפול באמצעות מערכת שיווי משקל המשולבת VR מתאים למגוון רחב של מטופלים, ובהם אנשים שלקו באירוע מוחי או פגיעת חוט שדרה, חולי פרקינסון, קטועי גפיים, בעלי שיתוק חלקי, וכן אלה הסובלים מהפרעות שיווי משקל אחרות (למשל הפרעות וסטיבולרית שמקורן באי-תקינות במבנה האוזן). המערכת מאפשרת תרגול של מגוון רחב של מיומנויות החל משיווי משקל בסיסי ועד למיומנויות מורכבות יותר כמו נשיאת משקל, שליטה שרירית, קואורדינציה והתמצאות במרחב, ושיווי משקל דינאמי. היתרונות של הטיפול במציאות מדומה רבים. ראשית, המערכת מאפשרת התאמה אישית מלאה לצרכים וליכולות של כל מטופל. שנית, האימון האינטנסיבי תוך שימוש במשחקים, מעודד את המטופלים להתמיד בתרגול וכך להגיע לתוצאות טובות יותר. בנוסף, מחקרים מראים כי אימון אינטנסיבי במציאות מדומה תורם לחיווט מוחי שמתבטא בשיפור משמעותי בתפקוד.

EQUIO – מערכת חדשנית לאומדן ותרגול שיווי משקל סטאטי ודינאמי בתשלובת VR

EQUIO ממנפת את היתרונות של VR תוך תרגול סטטי ו/או דינאמי. התרגול יעשה בסביבות ווירטואליות ובתשלובת משחקים אינטראקטיביים ואתגרים המותאמים לצרכי המטופל. תרגול מעין זה, מעודד את המטופל להתמיד באימונים ולכן להגיע לתוצאות טובות יותר. משוב בזמן אמת ומעקב אחר התקדמות מוצגים בצורה ויזואלית וברורה כך שמספקים למטופלים תחושת הישג תוך שמירה על מוטיבציה גבוהה לאורך תהליך השיקום. לא זאת אף זאת, EQUIO מאפשר אומדן ואנליזה לביצועי המטופל באופן המאפשר למטפל שליטה מלאה בתהליך השיקומי תוך התכתבות עם פרוצדורות הערכה מוכרות. למעשה, המערכת מצוידת בטכנולוגיית מעקב והערכה מתקדמת המאפשרת למטפלים לעקוב אחר ההתקדמות של המטופלים בצורה מדויקת ואובייקטיבית. המערכת אוספת נתונים בזמן אמת על ביצועי המטופל. נתונים אלה מוצגים בצורה ויזואלית וברורה ומאפשרים למטפלים לזהות חוזקות וחולשות, להתאים את תוכנית הטיפול בהתאם ולספק משוב ממוקד ומדויק למטופלים.

התאמה אישית לכל מטופל ומטופלת לשיקום מוצלח

נדגיש כי בין יתרונותיה הבולטים של מערכת שיווי משקל EQUIO, יכולתה להתאים את הטיפול לצרכים הספציפיים של כל מטופל ומטופלת. המערכת מאפשרת למטפלים לבחור מתוך מגוון רחב של תרגילים, רמות קושי ואביזרים נלווים כדי ליצור תוכנית טיפול מותאמת אישית המביאה בחשבון את היכולות, המגבלות וההעדפות של כל מטופל. גמישות זו מבטיחה שכל מטופל יקבל את הטיפול האופטימלי עבורו ומגדילה את הסיכויים להצלחה בשיקום.

עם ניסיון של למעלה מ-45 שנה חברת חגי מכשור רפואי וסעודי בע"מ היא שותפה מובילה לבריאות ואיכות חיים בישראל. אנו מציעים מגוון רחב של פתרונות רפואיים וציוד מתקדם תוך שיתוף פעולה עם יצרניות מובילות בעולם. אנו מחויבים למתן שירות מקצועי ומותאם אישית לכל לקוח ומספקים מענה מקיף לקשת רחבה של גופים ולקוחות פרטיים. צרו קשר כבר כעת.

 

  • Virtual Reality  לעידוד מטופל ומטפל ולחויה אינטראקטיבית
  • תצורה סטטית
  • תצורה דינאמית
  • תרגול מעבר מישיבה לעמידה ולהיפך
  • תרגול הליכה וזריזות (מונה צעדים וקצב)
  • תמיכה באמצעות מסילות ידיים יעודיות
  • תרגול move & hold
  • שינוי מנח בקצב המתאים למטופל
  • מטלות קוגנטיביות
  • זמן אתחול קצר במיוחד
  • אבחון ותרגול עפ"י פרוטוקול מובנה ובהתאם לדרישות הצוות
  • יכולת מתן פידבק
  • מוכח מחקרית
  • התאמה למגוון אוכלוסיות וגילאים
  • יכולת חיבור למערכות מולטימדיה נוספות כמו טלוויזיה או מסך מחשב
04-8411003
04-8411137
,המעפילים 27, א.ת עיר גנים .ת.ד 413, קרית אתא